Sunday, 9 November 2008

Nicole's record

I didn't attend school today so I spent 4 hours practising piano.
Hooray, i broke my very own record!



Let's see what's the outcome...






a quarter of Beethoven? hehehe...

Goal - 8 hours each day

Tata, practise again.

Pray for me, support me ok? And i need YOUR YOUR YOUR support...

2 comments:

疯子 said...

kk...这次我不是撞进来的了...我是特地走进来的....

就是....我要跟你讲哦...
你的琴有开过音吗....?
嗯...其实我和驴子都觉得你的琴没有开音....
所以声音没有那么亮呐~

如果没有的话....记得开开音啊....


反正进到来了....
我支持你啦....
你可以当下一个jade xi的啦....

加油~

Yap Nicole said...

是木的问题


人家讲我的琴声音太亮

这样又怎么说


下次有东西请当面跟我讲